Heal: Skillnad mellan sidversioner
Kroax (diskussion | bidrag) mIngen redigeringssammanfattning |
Kroax (diskussion | bidrag) mIngen redigeringssammanfattning |
||
Rad 1: | Rad 1: | ||
[[Heal]] är numera inbakat i '''[[Survival]''' fungerar i största del som en egen skill på många vis. | [[Heal]] är numera inbakat i '''[[Survival]]''' fungerar i största del som en egen skill på många vis. | ||
Det finns även en utökad användning för heal. | Det finns även en utökad användning för heal. |
Versionen från 18 augusti 2015 kl. 00.31
Heal är numera inbakat i Survival fungerar i största del som en egen skill på många vis.
Det finns även en utökad användning för heal.
Quick Respite
You can restore 1d6 hit points to a damaged party member during quick rest. For every 2 exceeding the DC the target is healed another 1d6 hit point to a total max of 1d6 per hit die/level of either the healer or the target.
- DC
- 15
- Requirement
- You must expend a use from a healer's kit to perform this task. You take a –2 penalty on your check for each use from a healer's kit that you lack.
- Must be part of a quick rest.
- Action/Time
- 10 minutes. Can treat on one more patient simultaneously for every other character using the aid another action.
- Retry?
- No, nothing more can be healed this way until next rest. Take 20 not possible as the failures would hurt the patient.